پیش دبستانی میکائیل

گزارش فعالیت روز دهم آبان ماه

1394/8/10 16:59
332 بازدید
اشتراک گذاری

گزارش فعالیت هایی که در پیش دبستانی در تاریخ دهم آبان ماه انجام شده است را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده فرمایید.

 

واحد کار:

-زبان آموزی: تمرین و تکرار کلماتی که با نشانه های آ ، اَ و اِ آغاز می شوند. مانند: اسب، انار، ارّه، انگور، انگشتر، آهو، آب، آدم برفی، آچار،آناناس، امام، اسکیت، اسکی، استکان، استخر.

- تربیت بدنی: انجام بازی گروهی به منظور تقویت عضلات و ایجاد شور و نشاط در کودکان. این بازی بدین نحو بود که کودکان به صورت دایره ایستاده و دست یکدیگر را می گیرند، شروع به چرخیدن نموده و شعر زیر را می خوانند:

ما گُلیم، ما سُنبلیم، ما بچه های بلبلیم

باز می شیم، بسته می شیم (2)

اگر به ما آب نرسه، اینجوری می شیم، اینجوری میشیم

پرپر می شیم، میفتیم زمین

هنگام گفتن باز میشیم بسته میشم بچه ها با حالت دوی آهسته به عقب و جلو حرکت می کنند و مانند یک گل باز و بسته می شوند. در قسمت بعد نیز با خم شدن به سمت چپ و سه مرتبه کف زدن و سپس انجام همین عمل در سمت راست، قسمت اگر به ما آب نرسه... را اجرا کرده و با قسمت آخر به روی زمین می نشینند، سپس برخواسته و همین اعمال را مجدداً تکرار می نمایند..

مهارت اجتماعی: مربی با هدف آموزش رعایت نکات ایمنی در خانه و دوری از وسایل خطرناک مانند چاقو، کبریت، اجاق گاز و ...، برای کودکان قصه ی پسر بچه ی شیطانی را نقل نمود که با بی احتیاطی خود و عدم توجه به نصایح مادر، هنگامی که در تنها بود و قصد آشپزی داشت، منجر به آتش سوزی در خانه و از بین رفتن وسایل منزل گردید.

کتاب کار: صفحه ی ششم کتاب آوای مهر با هدف ایجاد خلاقیت و قصه گویی از روی تصاویر برای کودکان در نظر گرفته شد. در این صفحه کودکان چندین تصویر مشاهده کردندو می بایست بتوانند ترتیب آن ها را تشخیص داده و داستان آن را نقل کنند. تصاویر پسربچه ای را نشان می داد که صبح زود از خواب برمی خیزد، دست و روی خود را می شوید، صبحانه اش را کامل میل می کند، برای رفتن به مدرسه حاضر شده و از مادر خداحافظی می کند و با احتیاط به مدرسه می رود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
10 آبان 94 17:11
خوب بود ممنون[با سپاس از بازدید شما]